søndag 8. november 2009

Jeg dritter i pengene hans hvis han sier....

Jeg bare leste denne artikelen i Dagbladet at Lars-Kristian Eriken tror at Beyonce og Kim Kardashian er for tunge. Det er noe av det dummeste jeg har hørt! Jeg tror begge de 2 damene har 2 av verdens mest perfekt kropper som alle ønsker seg. Jeg er nesten helt sikkert på at hvis jeg hadde spurt tusen menesker på gata hva de tror om kroppene til Beyonce og Kim, kanskje bare 1-2 idioter hadde sagt det samme som Lars-Kristian, at de er tjukke. Etter å ha sett kjæresten er det første som jeg tenker på:
Æsj, bare ben og skinn, ingen former, typpisk dum blondine
Etterpå lurer jeg på om leppene hennes. Kan han egentlig kysse henne? Hun har ingen lepper!
Kanskje han egentlig ville ikke ha Beyonce og Kim fordi han føler seg ikke trygg?! Siden ingen vil ha kjæresten hans?!

Ingen kommentarer: